منو دسترسی

چرا در صرافی بایننس فعالیت کنیم؟

1399/08/18 در ساعت 23:55:00

مزیت هایی که صرافی بایننس را از بقیه ی صرافی فای جهان متمایز میکند

چرا در صرافی بایننس فعالیت کنیم؟

مزیت‌های بایننس در مقایسه با سایر صرافی‌ها کدام است؟

بایننس از اکوسیستم بلاکچین پشتیبانی می‌کند و فعالیت آن به خریدوفروش انواع ارزهای رمزنگاری شده محدود نیست. عده‌ای خدمات اضافی متعددی که این صرافی ارائه می‌کند را دلیل محبوبیت و توسعه آن می‌دانند.

بایننس کوین به عنوان رمزارز اختصاصی این مجموعه به سرعت محبوب شده و کاربردهای مختلفی دارد.

پشتیبانی بایننس بسیار قوی است و در اغلب ساعات به کاربران کمک می‌کند تا اشکالات و ابهامات احتمالی خود را برطرف کنند.

جالب است بدانید این صرافی در طی سال‌های فعالیت خود کمترین خرابی یا مشکل را داشته و ساختار بسیار قوی‌ای برای فعالیت دارد.

برخی از مهم‌ترین مزایای صرافی بایننس عبارت است از:

۱. پشتیبانی از جفت ارزها

تراکنش و تبدیل رمزارزها در این صرافی ارز رمزنگاری شده به راحتی انجام می‌شود و امکان تبدیل مستقیم آن‌ها به یکدیگر را فراهم آورده است.

۲. حجم بالای مبادله

به صورت روزانه حجم زیادی از مبادلات (بیش از ۵۰۰ میلیون دلار) در این صرافی انجام می‌شود. حقیقت این است که صرافی‌هایی که پیش از این فعالیت داشتند، هیچگاه نتوانستند به این سرعت حجم مبادلات خود را توسعه دهند.

۳. سقف تراکنش بالا

در این صرافی افرادی که حساب تأیید نشده دارند هم می‌توانند به مقدار پایین مبادله داشته باشند. بعد از احراز هویت و ارسال مدارک شناسایی می‌توانید تا حجم روزانه ۱۰۰ بیت‌کوین را هم مبادله کنید. این امکان در سایر صرافی‌ها بسیار محدود است و دست خریداران را می‌بندد.

۴. کارمزد پایین

کارمزد این صرافی بسیار پایین است و به صورت کلی به ازای هر تراکنش، تنها ۰/۱ درصد از کل معامله به عنوان کارمزد دریافت می‌شود که مورد علاقه کاربران است.

ارزهای دیجیتال () کریپتوکارنسی () سیگنال فارکس () سیگنال کریپتو ()
نظر جدید
0%