منو دسترسی

ارز دیجیتال سیفمون چیست؟؟؟؟

1400/02/30 در ساعت 12:00:00

معرفی کامل ارز دیجیتال سیفمون رقیب سرسخت دوج کوین

ارز دیجیتال سیفمون چیست؟؟؟؟

در این مقاله قصد داریم تا در مورد رمز ارز سیف‌مون(SafeMoon) توضیحاتی را به شما ارائه کنیم. این پروتکل یک ارز دیجیتال غیر متمرکز یا دیفای(DeFi) است و دارای سه عملکرد در هر تراکنش می‌باشد. وب‌سایت رسمی این رمز ارز، سه عملکرد انعکاس یا رفلکشن(Reflection)، تولید توکن یا ال‌پی اکیوزیشن(LP Acquisition) و سوزاندن یا برن(Burn) را برای تراکنش‌های این ارز بیان کرده است، همچنین سیف مون دارای یک پروتکل نقدینگی است که مکانیسمی به صورت خودکار دارد و همچنین ترکیبی از tokenomics و Rken است. توکنمیکس (Tokenomics) یا اقتصاد رمزنگاری همان موسسات اقتصادی و یا سیاست‌های توزیع هستند که در جهت تولید و انتشار کالاها و یا خدمات رمز شده مطالعه می‌کنند. در حقیقت، فناوری بلاکچین به نیروی محرکه نوآوری در اینترنت تبدیل شده است. سیف مون قصد دارد با ایجاد خیریه‌ها و برنامه‌های رایگان آموزش رمزنگاری فعالیت کند. پروژه سیف مون در تاریخ 8 مارس 2021 میلادی موجود شده است.


آشنایی با ارز دیجیتال سیف مون(SafeMoon)

به تازگی اخباری در مورد پروژه سیف‌مون می‌شنویم و این رمز ارز طرفدارن زیادی را به خودش جذب می‌کند. این پروژه جدید که به تازگی راه‌اندازی شده است و مرتب ترند می‌شود، آخرین نسخه رمز شده موفق دوج‌کوین، بیت‌کوین و XPR را دارد. شدت استقبال سیف مون بین تاریخ 16 تا 20 آپریل بسیار بالا بوده است. همان طور که می‌دانید، کریپتوها یا رمزارزها با کمک رمزنگاری، امنیت تراکنش‌هایشان را گارانتی می‌کنند. فناوری بلاکچین نیز به ثبت، نگهداری و مدیریت این دارایی‌های دیجیتالی کمک زیادی می‌کند. 

نام سیف مون از عبارت« Safely to the Moon » گرفته شده است. اعتقاد به افزایش قیمت ارز به حدی که سر به ماه بکشد! البته، این ارز، بیشتر به شکل یک توکن غیرمتمرکز و نه رمز ارز معرفی شده است. این پروژه هنوز در ابتدای راه خود است، و در حال حاضر ارزش بازارش کمتر از 1$ می‌باشد. جلسات « Ask Me Anything » که توسط توسعه‌دهندگان این رمز ارز برگذار می‌شود، سعی دارد تا ابهامات این پروژه بزرگ را برطرف کند. کارمزدهای این شبکه کم است تا آن را به گزینه‌ای جذاب و ایده‌ال در دنیا تبدیل کند. حتی کاربران این توکن، در مقابل خرید و فروش آن، پاداش دریافت می‌کنند. البته، مکانیسم این توکن طوری است که بیشتر کاربرانش را به خرید و نگهداری تشویق می‌کند و حتی برای فروش زودهنگام %10 جریمه قرار می‌دهد! ضمن این كه خريد و نگهداري توكن سيف‌مون، ارزش اين دارايي و سود را بالا مي‌برد!

رقابت بين دوج كوين و سيف مون

موضوع فراگيري كه امروزه در شبكه‌هاي اجتماعي وجود دارد، رقابتي است كه بين طرفداران دوج‌كوين و سيف مون به وجود آمده است! بايد بگوييم كه در سال 2012 ميلادي يك شوخي اينترنتي به ظهور دوج‌كوين منجر شد. با اين وجود پاداش‌هاي  ثابت اين رمز ارز آينده خوبي را برايش رقم مي‌زند.‌ خيلي‌ها معتقدند ايلان ماسك در پشت پرده از حاميان دوج كوين محسوب مي‌شود! دوج‌كوين با یکی از معروف‌ترین مم‌ها (meme) ايجاد شده است و ماهيتي ماندگار دارد. از طرفي، ايلام ماسك به محبوبيت شخصي در مورد اين رمز ارز اشاره كرد. اين در حالي است كه سيف مون نيز به مالكينش پاداش‌هاي ثابت مي‌دهد و شايد اين دو رمزارز قرار است رقابت تنگاتنگي داشته باشند!

آشنايي با بنيان‌گذاران سيف مون(SafeMoon)

آقاي جان كاروني(John Karoni) مدير عامل پروژه سيف مون مي‌باشد.  تيم پروژه شامل آقايان توماس اسميت(Thomas Smith)، هنك ويات(Hank Wyatt)، ترور چرچ(Trevor Church) و جاكوب اسميت(Jacob Smith) است.

دلايل منحصر به فرد بودن سيف مون(SafeMoon)

مشكل بزرگي كه در صنعت ديفاي در حال وقوع است، مزارع LYو APY را شامل مي‌شود. بنابراين، دسترسي تازه‌واردين به اين محيط چالشي جديد است كه سيف مون با ارائه پاداش‌هاي استاتيكي كه با شرط حجم توكن مورد تراكنش، به ارمغان آورده است سعي مي‌كند تا اين فشار موجود بر روي توكن را در زمان فروش، از بين ببرد. ساز و كار انعكاس يك انگيزه به مالكين سيف مون مي‌دهد تا با HODL توكن‌هايشان را در مدت زمان بيشتري نگهداري كنند.LP در اين پلتفرم كمك مي‌كند تا با ايجاد يك كف قيمتي در پروتكل ثبات به وجود آيد.

ساز و كار سيف مون(SafeMoon)

در تراكنش‌هاي پلتفرم سيف مون، كارمزدي 10% نصف شده و يه عنوان ماليات اخذ مي‌شود. 5% هزينه بين مالكين اين ارز در زمان توزيع پخش مي‌شود. به اين ترتيب، 5% باقي دو مرتبه نصف مي‌شود تا پنحاه درصد آن به BNB فروخته شود و باقي‌مانده هم با توكن‌هاي BNB فروخته شده، جفت مي‌شوند. سپس، اين جفت نقدينگي به پنكيك سواپ(PancakeSwap) افزوده مي‌شود.

راه‌هاي خريد ارز دیجیتال سیف مون(SafeMoon)

از ماه آپريل سال 2021 اين امكان را داريد تا از PancakeSwap و يا BitMart سيف مون خريداري نماييد. توكن سيف مون در تاريخ 8 ماه مارچ 2021 ميلادي در ليست صرافي پنکیک سواپ قرار گرفته است. از طرفي، در تاريخ 28 آپريل 2022 ميلادي نيز قرار است صرافي منحصر به فرد اين ارز راه‌اندازي شود.

پرسش و پاسخ‌هاي مربوط به دیجیتال سیف مون(SafeMoon)

آيا اشخاص مهمي چون ايلان ماسك میتواند در افزایش قیمت سیف مون موثر هستند؟ قطعا چنين است و حمايت اشخاصي مثل ایلان ماسک می‌تواند در آینده سيف مون و افزایش قیمت آن تاثيرگذار باشد.

ساز و كار انعکاس در سیف مون چیست؟ با استفاده از این مکانیسم به هولدرهای اين ارز، برای نگهداری طولانی مدت توکن انگيزه داده مي‌شود.

آيا امكان خريد سيف مون از صرافي بايننس وجود دارد؟ خير، هنوز این صرافی سیف مون را در ليست خود قرار نداده است.

نتيجه گيري

در این مقاله در مورد رمز ارز سیف‌مون(SafeMoon) توضیحاتی ارائه داده شد. این پروژه هنوز در ابتدای راه خود است. مکانیسن این توکن طوری است که بیشتر کاربرانش را به خرید و نگهداری تشویق می‌کند. سیف مون قصد دارد با ایجاد خیریه‌ها و برنامه‌های رایگان آموزش رمزنگاری فعالیت کند. آينده خوبي براي اين ارز جديد پيش‌بيني مي‌شود.

ارزهای دیجیتال () بیت کوین () رمز ارز () بایننس () صرافی ارزهای دیجیتال ()
نظر جدید
0%